Také jste vstoupili na internet, abyste své lokální podnikání rozšířili třeba na celý kraj anebo republiku? Pakliže je vaším cílem zvýšit svůj prodej, výrobu, samozřejmě i tržby, pak musíte být v každém případě především dobře vidět. Ať už nabízíte naprosto cokoli, jen těžko takovou nabídku využijí ti, kteří ji nikde neuvidí.
Podnikání přes internet má svá specifika. Především je odlišné v tom, jak svou firmu zviditelnit.
Pakliže vyrábíte anebo prodáváte zboží či služby někde v kamenné prodejně ve městě, dříve nebo později si vaší nabídky čistě jen kvůli přítomnosti na daném místě lidé všimnou. Můžete na sebe chytře a rychle upozornit pomocí různých poutačů anebo inzercí v médiích, ale i když nebudete dělat vůbec nic, časem vejde vaše nabídka ve známost.
Na internetu to tak snadné není. I když jsou dnes na síti naprosto všichni až na pár drobných výjimek, tak vás tam bez patřičného zviditelnění naprosto nikdo neobjeví, protože v moři dalších subjektů na vás jen těžko někdo narazí – je to jako hledat jehlu ztracenou v kupce sena.
Navíc jde o ještě jednu věc – je zde opravdu vysoká konkurence, neboť na poli internetu se nesetkáte pouze s podnikateli z oboru z vašeho města či kraje, ale třeba i s nabídkami z druhého konce světa.
Klíčem k úspěchu je uvědomění si toho, jak na internetu lidé postupují, aby našli to, co hledají. Bylo by bláhové si myslet, že většina kupujících míří za jednou konkrétní nabídkou od konkrétní firmy. Tak to není. Většina lidí zde tápe, vlastně vůbec nevědí, co přesně chtějí, a kde by to měli koupit. Nicméně nákup přes internet je tak snadný, že raději vyrazí sem, než do ulic. A když chtějí něco najít, tak použijí vyhledávač. Odpověď na vaši otázku je proto snadná – když chcete být vidět, musíte vítězit ve vyhledávačích. A to vám půjde jen v případě, kdy budete mít dobré seo od Seolight.